Pariisi, 11/7/2018 – Uudet Piaggio MP3-skootterit julkaistiin tänään, MP3-mallisarja oli ensimäinen kolmepyöräinen skootteri maailmassa, täydellinen vastaus helpon, hauskan ja äärimmäisen turvallisen kaupunkipelin tarpeeseen.
Uudet 350 ja 500cc moottorit täyttävät kaikki kaupunkiliikenteen tarpeet. Piaggio MP3 500 hpe, malliston lippulaiva on saatavilla kahdella varustepaketilla, Sport ja Business, erottuen värimaailmoillaan sekä erityisillä ominaisuuksillaan, sekä lisääntyneellä vakiovarustelullaan.Ajomukavuus on parantanut uusissa malleissa, kiitos siitä kuuluu uudelleensuunnitetulle satulalle, uudelle selkänojalle, kauhukahvoille sekä uudelle aerodynaamisemmalle ja suojaavammalle profiilille.
Kaikkia Piaggion MP3-sarjan malleja voi ajaa tavallisella autokortilla.
Tupla-etupyörät ja erityinen patentoitu jousitusjärjestelmä yhdistää auton turvallisuuden skootterin yksinkertaisuuden kanssa ja lisää pakkaan sen hauskuuden, mitä moottoripyörän ajaminen tuottaa mutkissa. Piaggio MP3 pystyy myös täyttämään globaalien markkinoiden vaatimukset: kuljettajalle joka etsii käytännöllistä ja turvallista kaupunkikulkinetta sekä kovemman tason motoristille, joka pystyy myös arvostamaan MP3-sarjan turvallisuus- ja mukavuusominaisuuksia. Kaikissa malleissa on ABS-jarrut sekä ASR-järjestelmä, joka takaas sen, että pyörä pysyy lapasessa myös niillä pienillä hiekkateilläkin, jota maamme on täynnä.
Piaggio MP3 500 hpe Business
Business-malli, elegantimpana erottuu joukosta sen pienillä yksityiskohdilla kuten pakokaasujärjestelmän suojuksellaan, kromiprofiilisella etuosallaan sekä mattaharmaaksi viimeistellyillä vanteillaan ja keskitunnelillaan. TomTomin Vio tulee vakiovarusteena, siitä enemmän Ampianen 1/2018-lehdessä.
MP3 500 hpe Sport
Piaggion MP3 500-kuutionen sporttimalli taasen on viimeistelty mattamustilla yksityiskohdilla. Edellämainitun Business-mallin kromiosat on siis tehtaalta käsitelty mattamustalla pinnoitteella. Isoimman uutisen tarjoilee kuitenkin Kayaban tuottamat kaasu-takajouset jotka takaavat enemmän pitoa, stabiiliutta ja parempaa mukavuutta ajoon. Aaltoprofiilin jattulevyt tulevat vakiona kuten myös alumiinikoristellut jalkatasot.
Molemmat 500-kuutioiset MP3-mallit omaavat ”Ride by wire”-tekniikalla toteutetun 44,2 hevosvoimaisen voimansiirtotekniikan, jonka pitäisi vastata myös kovemman kuskin tarpeita.
MP3 350cc
Uusi 350-kuutioinen moottori tuottaa tehoa, joka selkeästi pieksee edellisen 300-kuutioisen mallin koska tahansa. MP3 350 omaa useita ominaisuuksia isoveljistään ja pienemmästä koneestakin irtoaa enemmän kuin 30 hevosvoimaa.