Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
1.9.2018, 11:58 vastauksena käyttäjälle: Myynnissä netissä (ilmoitukset löydetty netin syövereistä) #2194Mika KoivunenAvainmestari
Jatkossa linkit löytyy sivulta
26.8.2018, 00:16 vastauksena käyttäjälle: Myynnissä netissä (ilmoitukset löydetty netin syövereistä) #2122Mika KoivunenAvainmestari24.8.2018, 08:38 vastauksena käyttäjälle: Myynnissä netissä (ilmoitukset löydetty netin syövereistä) #2114Mika KoivunenAvainmestariMika KoivunenAvainmestariVoi olla vaikea löytää kaveria tekemään keskeneräistä projektia, mutta jos osat hyvässä järjestyksessä, niin ei varmaan mahdotonta.
Meidän virallisella FB ryhmässä on pari kaveria, joilla taito löytyy. Se kiinnostaako, niin sitä pitää kysellä varovasti heiltä itseltään. Eli Kalervo Rautio ja Peter Luther. Lisäksi on tietysti skootteriaitan Mitro.
Mika KoivunenAvainmestariEi kannata, kulkuneuvon pitää silloin vastata myös muilta osin moottoripyörää. Vaihtamalla vaikka vastaavaan 125-kuutioiseen, menee jo tosi mukavasti. Useimmiten vakuutusmaksukin moottoripyörässä mopoa edullisempi.
Mika KoivunenAvainmestariKuten tuossa alussa kerroin on hakusessa ”low budget” vaihtoehdot. Tällä hetkellä näyttää siltä että pitää tyytyä edulliseen Biltem – Motonet mallistoon, tai sitten mä liityn Peten kanssa ”hippileiriin” ja ostan sopivan parkatakin.
Mika KoivunenAvainmestariHakusessa lähinnä ”low budget” tyyppisiä vaihtoehtoja.
Mika KoivunenAvainmestariItsellä ei ole mitään kokemuksia peltivespan huoltopaikoists, mutta tuossa alla olevassa linkissä on ainakin viralliset jälleenmyyjät ja heidän huoltonsa.
Mika KoivunenAvainmestariTallennetaan Facebook vastaukset varuiksi tänne tulevia tarpeita varten:
Peter Pete Luther: Kupariprikka on hyvä olla molemmissa.
Mika Koivunen: Pultti on 8 millinen, 8mm kupariprikkoja löytyy Hyvinkäältä ainakin Autosportista.
Mika KoivunenAvainmestariAjattelin ostaa sen oranssirraitaisen varakypäräksi. On sitten joku muukin , jos hankkimani Lazer on kuivumassa.
Mika KoivunenAvainmestariToisaalta eräässä Youtube videossa yksi huopatiiviste on tuossa kaasarin ja imuputki sovitteen välissä. Eikä vaikuttanut käyntiin, eli vianetsintä jatkuu.
Mika KoivunenAvainmestariIltasella tuota edellä mainittua kumin ostopaikkaa etsiessä tuli vastaan vanha räjäytyskuva. Tuota räjäytyskuvaa katsoessa taisi selvitä käyntihäiriöitten todellinen syy. Tuo pölysuoja kumihan ei ole suorassa yhteydessä imukanavaan.
Tuota räjäytyskuvaa tutkaillessa tajusin, että eihän nuo osat purkaessa noin ollut. Eli tuo numerolla 56 oleva tiiviste oli holkin 57 toisella puolella. Tiivisteen sijainti väärällä puolella jättää holkin ihan löysäksi. Uudi kumi (8) ja tiiviste (56) on nyt tilattu ja toivottavasti pian matkalla.
Mika KoivunenAvainmestariSyy monemoisen käynnin epämääräisyyteen voi olla liitteen kuvassa. Imuputken suojakumi riekaleina, tosin vain ulompi osa. Omko kokemuksia vaikuttaako tuo edellä mainitusti. Saa kaasua antaessa liikaa ilmaa ja kuolee totaalisesi. Ajolenkin loppupuolella vasta tajusin, että ryyppy hieman päällä kulkee mainiosti. Mistä tuollaosen kumin saisi uuden, selasin SIPin sivut läpi mutta en löytänyt tai sitten meni vaan ohi.
Mika KoivunenAvainmestariSen verran vielä tuosta käynnistä, että kun antaa kierroksia, niin kierrokset laskee kovin hitaasti. Kaasuvaijeri ei jumita, eli kaasu vipu palautuu rajoitin stopparia vasten. Eli jos ei ole ominaisuus, niin vika kaasuttimen toiminnassa.
-
JulkaisijaArtikkelit